Thursday, October 29, 2020

කොහෙද උබෙ ඉස්කෝලේ ????

 ආ.... උබල තාම මේසෙ යටද??? වරෙල්ල වරෙල්ලා දැං උඩට කතාව අහන්ඩ,

කොහෙද උබෙ ඉස්කෝලේ ????.....

සින්න ඉස්කෝලේ නම අහපු ගමං ඉහමොල රත්වුනා සහෝදරවරුනි,

අප්පමාදෝ අමතපදං ......කියල තුන් තිස් පැයේ මැතිරුවට ඒ ප්‍රශ්නෙට උත්තරේ දෙන්ඩ නං ටිකක් පමා උනා.

ඇයි තොට මං කියපු දේ ඇහුන් නැතෙයි ..... 

දැන් ඉතිං මන්ද පමා නැතුව කියන්නත් එපැයි,  

හැබැයි ඉස්කෝලේ කිව්වට පස්සේ ගම්පහ කියල අහගත්ත ඒව ඩබල් ත්‍රිබල් වෙලා එනවා කියල ඒ වෙනකොටත් මගේ ටිකිරි මොලේට තේරිලා තිබ්බෙ.

වා නං වා.. පෝ නං පෝ ..  කම් ඕ ගෝ චිකාගෝ,  කියල කියන්ඩයැ 

චිකාගොත් නෙමේනෙ මරදානෙනෙ,

හතරට පහට ඇඹරුන මම ඇහෙන නෑහෙන ගානට ඉස්කෝලේ නම කියල දැම්ම, 

 කොහෙද ?????

අනේ අර ජෙෂ්ඨ උත්තමය අහනවා,

කොළඹ කියල කියන්ඩ හදද්දී දිව පැටලිලා කියවුනේ මරදානේ කියල කියපංකො,

ඒක ඇහුන විතරයි මිත්‍රවරුණි , 

රා කළ සොලොසක් බී දසත ගුගුරුවමින් නුවරවුන් හුදී ජනයා කම්පිත කරවමින් මහමගට බට නාලාගිරි නම් වූ  හස්ති රාජයා වගේ 

අයියා බැලුවෙ නැද්ද මං දිහා.

අඩෝ තෝ ඒකෙ කියල ලොකු එකෙන්ද ????

ඇයි තොගේ ඉස්කෝලේ ලොකුද ??? 

ලොකු කමකට කියනවා නෙමේ ආයුබෝවන්ඩ අපේ ඉස්කෝලේ ඉඩම  අක්කර වලින්ම අක්කර10ක් ලොකුයි. කොළඹරට මැද්දෑවෙ අක්කර 10ක් කියන්නේ සුළුපටුද .. 

ඕව ඉතිං මං තේරුං කොරන්ඩයැ  මේ නාලාගිරියට... 

තොපිල මේ එක එකාගේ ඇ # මිරිකල මේවට ඇවිල්ල  ටික දවසක් ඉදල දාල යනව. අන්තිමට තව එකෙකුට එන්ඩත්  නෑ  

මේකා නවත්තන්නේ නෑ  හරියට 96, 97 කාලේ සනත් ජයසූරියට මනෝජ් ප්‍රභාකර් අහුවුනා වගේ, 

  ආ ඒකද  උබ මේ  ලොක්කෙක් වගේ ආපු හැටියේ දුවන්නේ????

එහෙම මේ උබල ඕනෙ වෙලාවට එන්ඩ යන්ඩ  තෝ මේක අම්බලමක් කියල හිතුවැයි .... 

වෙන්ඩ තියෙන දෙයක් සක්කරයටවත් වලක්කන්ඩ බෑ කියනවනේ,  එලියට යන ගේට්ටුව පෙනී පෙනී ආයෙත් මාව ඇදගෙන ආවෙ නැතෑ  කැන්ටිමට. 

කියන්ඩ සන්තෝසයි අර මට ගල්බනිස් ගිල්ලවපු සෙට් එකත් තාම එතන.

උං සෙට් එක තවත් මං වගේම බෝපැලයක් වගේ අහිංසක කුරාකුබියෙකුටවත් වරදක් නැති කොලුපැටියෙක් මඩවනවා ලෙසටම.

ඌ කොච්චර සෙට්වෙලා ඇවිල්ලද කියනවනං ඌ දහම් පාසල් සහතික, නිවාසාන්තර උස දුර පැනපු සහතික සේරම ගෙනල්ල. මම යනකොටත් ඌ මනෝ පුටුවක් ගහගෙන සින්නො සංවර ශීලයෙ  පිහිටවනවා.

හැබැයි මම ඌව දැක්ක අන්තිම දවසත් එදා ... 

ඒ....මේ බලපං මූ මරදානෙ  ආ###  ලු,  

බඩගින්නේ හිටපු වානර රෑනකට ඉදිච්ච කෙහෙල් කනක් හම්බවුනාම කොහොමද ආතල් එක,

 දැන් ඉතිං ආයෙ කරපංකෝ මුං  කරන්ඩ කියන සේරම,

ආ උබ එහෙද??? ඇයි උබ හිතන්නේ ඒකෙන් ආපුවහම් පොරවල් කියලද ???

අඩෝ මේ උබට ආයේ මේක ඇතුලේ ඔය නම කියන්ඩ බෑ , 

තොගේ ඉස්කෝලේ අද ඉදං  "මරියකඩේ සෙන්ට්‍රල්"  හරිය.. 

ඔන්න ඉතිං තල් අත්තට බොරළු වැටෙනව වගේ නාලගිරියයි උගෙ සෙට් එකයි  කියවගෙන කියවගෙන යනව, 

දැන් උබ තනි කකුලෙන් හිටු, 

ආ.... ඔහොම පැන පැන මේ කැන්ටිමේ ඉන්න හැමෝම ගාවට ගිහිං කියපිය උබේ අලුත් ඉස්කෝලේ නම,

ඇටබිරිත්තන් කාලේදි  බට්ට පැන්නට පස්සේ  ආත්මෙකට බට්ට පැන්නෙ නෑ,

දැන් පලකො මෙහෙම  බට්ට පැන පැන,

කැන්ටිමේ පැත්තක සින්නො සෙට්එකක්  කැරම් ගහනව, 

තව සෙට් එකක් ටීවි බලනව, කනවා බොනවා, 

තව උන් ටිකක් ... උං  නෙමෙයි ඒකෙ ස්ත්‍රී ලිංගෙ,

 ලේසියට අපි සින්නියෝ කියමු බොරුවට පොත් පෙරලන් සැටලයිට්  එක වටේට දාගෙන ඉන්නව. 

ආ ....ආ .... ඒ අතරෙ කොටුදාන තරං නැතිවුනාට ලව් කරන උනුත් හිටිය. 

ඉතිං සීනියර් උත්තමයන්ගේ කාරුණික ඉල්ලීම හින්ද සින්ගල් වීල් එකේ  නැගපු මරියකඩේ සෙන්ට්‍රල්  එකේ මංතුමා මේ සියලු හුදී ජනයා ගාවට යන්න පටං ගත්ත. 

 මුලින්ම ඉතිං අර සින්නියො හිටපු පැත්තට ලයින් කරල උන්ට ආතල් එකක් වුණා, 

සිනා සෙන්න සිනා සෙන්න එතකොට තර වෙයි........ 

කියල කව්ද පඩිතුමෙක් එහෙම කියල තිබ්බලුනේ, 

මම දුන්න ආතල් එකෙන් කටුස්සන් වගේ ඉන්න මුන් ටික තර වේවා!!! 

 ඒ පින්බලෙන්  මට මේ නරාවලෙන් ගැලවීමට හැකිවෙත්වා!!!!

සාදු සාදු කියහල්ලකෝ බං මගෙන්ම ආතල් ගන්ඩ දාගෙන මේක කියවන්නේ, 

ඔහොම හිතාගෙනම සිංගල්වීල් එකේ වමට සිග්නල් දාල හැරෙව්වා දකුණට 

එතකොට තමයි සුදු ෂර්ට් එකයි කළු කලිසමයි ඇදල පොලිෂ් කරපු සපත්තු දාපු  පිළිවෙලට ඉන්න සෙට් එකක් කැන්ටිමට ආවෙ. 

උං නං ටිකක් මනුස්ස පාටයි මේ  කිරිකොඩු ජුන්නගේ හිත කිව්ව.

ඇයි හත්දෙයියනේ කාටද එහෙම හිතෙන්නෙ නැත්තෙ, මෙච්චර වෙලා දැක්ක සේරම සින්නො ඩෙනිම් කට්ටක් ගහල මෙලෝ මැච් විල්ලක් නැති ටීෂර්ට් එකක්  ඇදල බාටා දෙකක් ගෙන හිටපු උංනෙ,

හරියට අර නන්ද කුමාරය දාගිය හේනේ වැදිරියෝ දැකල තව්තිසාවේ දිව්‍ය අප්සරාවෝ දැක්ක වගේ මගේ හිතත් පලයං පලයං ඒ පැත්තට කියල කිව්ව,

මොකෝ එහෙම කියල ඩබල් එකේ යන්ඩයැ , 

මං සිංගල්වීල් එකේම ලයින් කලා ඒ පැත්තට ....

කතාවේ හැටියටනං සෙට් එක සිගරට් එකක් බොන්ඩ යන්න හදන්නේ 

අඩෝ උබ සිගරට් බොනවද ????

ඝෝසකයෙක් වාගෙ ඇත්තෙක් මගෙන් ඇහුව,

වෙලාවේ හැටියට දුමක් දාන්ඩ තිබ්බනං පට්ට ...................... 

පලවෙනි දවසෙම සින්නෙක් එක්ක දුමක් දාපු කතාව ඊළගට අහමු හොදේ...











7 comments:

  1. ඔය ටිකම අඩු නැතුව ⁣උඹ මටත් කලා එහෙනං ඈ.😂😂

    ReplyDelete
    Replies
    1. මේ මචං හැමෝගෙම හිත් වල ඉතුරුවෙච්ච සුන්දර මතක. උබට මට මේ ගොඩක් දේවල් පොදුඋනා, එක රෑනෙ කුරුල්ලො වෙච්ච හින්ද . වෙනසකට තිබ්බෙ උබට අවුරුද්දකට කලිං මං ඒ අත්තෙ වහපුඑක

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. කෙලව ගැනීමට නියමිතයි එහෙනං ඊලඟ කෑල්ලෙං බලමු ඒක. මැරියං සෙට් එක අපි නං කිවුවෙ වෙන නමක් මූදු #කන්නො කියල 😂😂

    ReplyDelete
    Replies
    1. ප්‍රසිද්ධ මධ්‍යයේ නෙ ..... බර වචන අමාරුයි

      Delete
  4. බණ්ඩා, ලෙසටම තියෙනවා...ෆට්ට
    CV

    ReplyDelete